Poljski hip hop Dj-evi dugo vremena imali su ograničeni udeo u sceni uglavnom zbog nemogućnosti posedovanja kvalitetne profesionalne audio opreme kao što su miksete i sempleri, kao i zbog ograničenih mogućnosti kompjutera sredinom 90-ih. Prve korake u ovom segmentu hip hopa napravio je ranije spomenuti radio voditelj i student fizike Sebastian Imbierowicz a.k.a. DJ 600V, koji je zahvaljujući dobrom poznavanju tehničke opreme i ostvarenim kontaktima prvi stvorio tržište za nekonvencionalnu muzičku opremu u Poljskoj. Tek krajem 90-ih godina DJ-jevi se afirmišu i dobijaju zapaženu ulogu na poljskoj sceni.
Poljaci posebnu pažnju posvećuju skrečovanju pa u pesmama zapaženo mesto zauzimaju skreč deonice nastale kao kreativna dela mnogobrojnih dj-eva a pre svega DJ Volt-a, Noon-a (bivši član grupe Grammatik), DJ Deszczu Strugi (WWO, Warszafski Deszcz), DJ Decks-a (Slums Attack, 4. mesto na takmičenj DJ-eva 2001.), Emade-a (O.S.T.R.), DJ. B-a (Molesta Ewenement i Hemp Gru). Najpoznatiji poljski Dj i producent crnog zvuka je DJ Tomekk koji je stekao internacionalni renome sarađujući sa svetski poznatim američkim reperima poput Ice-T, Xzibit, Kurupt, Lil' Kim, KRS-One, Flavor Flav (Public Enemy) i GZA. Poljaci ga smatraju svojim DJem budući da se rodio u Poljskoj, međutim on se još kao dete odselio u Berlin gde se razvio kao producent i DJ i izgradio zapaženu karijeru na Nemačkoj hip hop sceni. Nešto slično desilo se Edo Maajki koji je sa 14 godina napustio Bosnu i kao izbeglica za vreme rata 1992. prebegao u Hrvatsku gde je i ostao, pa ga sad i jedni i drugi smatraju za svog repera. Još jedan DJ i producent koga vredi spomenuti je Noon čiji se celokupni rad zasniva na semplovanju ploča i sviranju na analognom sintisajzeru. Kao jedan od perspektivnijih producenata na Poljskoj sceni uspeo je da nekoliko pesama izda i za jednu Kanadsku, kao i za Britansku izdavačku kuću.
Kraj četvrtog dela